2008-01-18

Jihadisten i Malmö sprider falska rapporter igen

Nu har Jihadisten i Malmö skrivit ett inlägg om hur en knäpp dansk tipsat om en ny rapport där det görs gällande att onda muslimer sprider antisemitiskt material i alla Storbritanniens moskéer. Med ett minne som en guldfisk, knappt tre minuter, har han glömt att han skrev om detta redan den 3:e november förra året.

Allra mest pinsamt är att rapporten avslöjades som en förfalskning för en månad sedan och att han och hans otäcka troll till kumpaner fortfarande skriver om den. Att medvetet sprida förfalskat material måste väl ändå vara höjden av skamligt agerande!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hampus. Detta är inte direkt knutet till din post,men jag har en liten fundering. Har du kollat in Nordic Dervish blog som du kan hitta här http://nordicdervish.wordpress.com/. Jag tycker att ni ligger ganska lika i era intresseområden. Kanske skulle det vara och kolla in vad han skriver om. Det kanske skulle ha ett intressant intellektuellt utbyte mellan er, vad vet jag.

För min del jag skriver lite då och då men jag bloggar inte lika flitigt som du och Nima på Nordic Dervish. Jag kollar in vad Jinge skriver om och kommenterar ibland jag har även läst lite på Raiwa Morras blog och jag skriver under signaturen "essbeck".

Jag skriver detta istället ett email till dig. posta det gärna om du känner för det.

mvh

essbeck

ps. mina få inlägg i bloggvärlden finns på worldpress under namnet essbeck.

Hampus Eckerman sa...

Är ingen direkt regelbunden läsare där, men nog har jag spanat in bloggen några gånger.

Kan skryta med att jag var tidigare på att lägga in videon om Siewert Öholm och hans debatt kring hårdrock. :D

Ida sa...

hahahah..!
Verkligen har Hans C Pettersson minne som guld fisk! :o)
Jag kommer ihåg den här artiekl.
Men så är det hos extremhögern: Dom VILL att verkligheten blir som dom själva beskriver!
Ibland, helt medvetet använder dom falska källor, fejkade sidor, Wiki förändrad på egen hand, etc.
Även när man går ut i media, tusentalsgånger för att förklara om att muslimer är mot terror, ÄNDÅ väljer man att INTE SE detta.

HAT ÄR BLIND!
Och ja, bästa sättet att rymma från sanningen är att förneka den totalt.
Dom har INGENTING ANNAT utom falska, överdramatiserade och hatfulla argument.

Tidigare har jag kämpat att förklara att vi, muslimer vill inte ta över Europa, USA eller vill inte gå in i någon invasion!
Nu, fick jag vända om och jag säger:
JA! VI SKA TA ÖVER VÄRLDEN! INSHALLAH! OCH..? ÄR DU NÖJD NU..?!

ahhahahaha..!

Anonym sa...

Ok :P

Jag tycker ni båda är duktiga på att blogga på ett intressant sätt så jag tyckte det kunde inte skada att nämnas.

beklagar om detta blev lite off topic.

Ha det gött.

Ida sa...

Hampus!
När man klickar på dina ettiketer, då kommer det upp dina egna artiklar! är du säker om att du pingar ordentligt..?

heheheh..
Oj, nu känner jag mig som erfaren bloggare att påminna en veteran, va..? :o)

Ida sa...

Essbeck, :o)
Häng med bara...oavsett om du har piska eller morötter - Hampus o jag klarar av det mesta... :o)
Ibland med yxa i handen..!

hhehe..

Hampus Eckerman sa...

Ida, jo, jag pingar. Tveka inte om det. :)